Promovarea aplicațiilor mobile

Aplicati pentru acest serviciu in cateva secunde

Trimite

Modul obișnuit de a gândi utilizarea aplicațiilor mobile este ca o secvență de etape sau „pâlnie”. Există multe etape ale pâlniei, dar iată o vedere simplificată.

  1. Achiziția este primul pas în interacțiunea unui utilizator cu aplicația dvs. Cum îi faceți să descarce și să instaleze aplicația dvs. în primul rând?
    2.Urmează activarea. Sensul exact al „activării utilizatorului” diferă de la aplicație la aplicație, dar, în general, activarea se referă la primele acțiuni ale unui utilizator, cum ar fi adăugarea adresei de e-mail sau efectuarea unei achiziții inițiale.

  2. Păstrarea înseamnă transformarea aplicației într-o destinație obișnuită pentru utilizator.


 

Fiecare etapă necesită strategii și tactici diferite și fiecare este necesară pentru o strategie de marketing de succes a aplicațiilor mobile.

Cum să faceți promovare aplicații: vedeți câteva strategii esențiale de marketing pentru aplicații.

1. Pagina de destinație și blogul aplicației dvs.

A avea o pagină de destinație este o strategie de marketing mobilă esențială, care permite utilizatorilor să învețe mai multe despre aplicația dvs. pe web mobil și desktop. Aceasta este o metodă rentabilă în care SEO poate fi folosită pentru a atrage noi utilizatori.

2. Optimizare App Store

Optimizarea App Store este procesul de îmbunătățire a vizibilității aplicației dvs. în App Store și Google Play Store. Acest lucru este esențial pentru călătoria dvs. de utilizator, deoarece, chiar dacă campania dvs. direcționează un număr mare de utilizatori potențiali către App Store, aplicația dvs. trebuie totuși să fie bine prezentată pentru a finaliza instalarea. ASO poate atrage, de asemenea, utilizatori organici fără costuri

3. Marketing pe rețelele sociale

Rețelele sociale sunt o modalitate excelentă de a construi o comunitate și de a obține feedback de la utilizatorii care nu ar fi stimulați să vă contacteze în aplicație sau prin site-ul dvs. web.

4. Marketing de influență

90% dintre cumpărători spun că autenticitatea este o parte importantă a deciziei lor de a susține un brand. Marketingul cu influență este utilizarea influențelor pentru a ajunge la noi utilizatori și a-ți promova marca. Această strategie de marketing pentru aplicații a luat cu asalt industria în ultimii ani, cu o creștere de 65 la sută pentru bugetele de marketing influencer în acest an.

Avantajele acestui serviciu

Pentru mai multe informații despre strategia de marketing pentru aplicații, contactați-ne, echipa Portfolio.md esta gata să vă ofere servicii profesionale.

Adresa

Moldova, Chisinau, str.Bulevardul Decebal 56

Telefon
+373 690 501 09
Program de lucru
09:00 - 18:00
Email
none