Aspectul
Aici ne referim doar la designul unui email: imagini, font, elemente grafice etc. Merită să înțelegeți că nu toți utilizatorii sunt cu adevărat interesați să citească email-urile dvs. Chiar dacă fac click pe mesaje, nu este încă un lucru sigur că le vor. Două motive esențiale pot să-i determine să facă asta:
Titlul email-ului;
Elementele grafice și aspectul general al mesajului;
Conținut
Cea mai mare greșeală în Email Marketing este să trimiteți email-uri după modelul: «salut, accesează chiar acum site-ul nostru pentru a…». E adevărat că nu sunt mesaje criminale. Există o șansă de cel puțin 30% că cineva va accesa site-ul în urma email-ului. Totuși, la un singur om care vă vizitează site-ul pierdeți 50 care se dezabonează de la newsletter. Teoretic, bazele de clienți sunt efemere, însă nu și dacă le trimiteți conținut de calitate. Cele mai eficiente tipuri de conținut sunt:
Reduceri exclusive, coduri promoționale;
Dacă oferiți clienților dvs. reduceri de cel puțin 5% la anumite produse, aceștia cu siguranță nu se vor dezabona de la newsletter. Pur și simplu vor considera util să păstreze legătura cu dvs. devreme ce le oferiți asemenea avantaje. Aceste email-uri sunt recomandate pentru «tinerii clienți».
Materiale utile
Aici întâlniți doar limitele domeniului dvs. Trimiteți-le clienților informații utile din sfera dvs. de afaceri dar atenție – fără tentă comercială! În orice domeniu se poate scrie un articol util. Cele mai eficiente materiale sunt cărțile în format electronic «pdf» (anexate la email). Acestea pot fi de până la, maxim 20 de pagini. Acestea creează clienților impresia că au obținut ceva de preț în mod gratuit.
Email-uri… mai personale
Email-urile personale au nevoie de mai mult timp dar sunt cu adevărat utile. În cazurile în care ați comunicat deja cu un client, trimeteți-i mesaje care-l privesc doar pe el personal. În acest mod, probabil, nu veți obține imediat vânzări însă veți spori loialitatea bazei de clienți.
Moldova, Chisinau, str.Bulevardul Decebal 56