Conținutul de mai jos este menit să informeze publicul cu privire la aspectele de analiză ale unui audit SEO:

  • Auditul tehnic;
  • Auditul cuvintelor-cheie;
  • Auditul on-page;
  • Auditul de conținut;
  • Auditul backlinks;
  • Auditul de concurență;
  • Auditul UX.

Auditul site-ului este o analiză completă a vizibilității unui site pe internet. Aceasta permite să înțelegeți de ce site-ul dumneavoastră nu generează trafic și de ce vânzările stagnează. Ea fiind de mare interes pentru magazinele de comerț electronic, site-urile de vânzări online, dar și pentru agenții și specialiști independenți. Pe scurt, pentru toți profesioniștii care doresc să fie vizibili pe web și să obțină mai mult trafic. Acesta fiind răspunsul la întrebarea pentru ce este auditul SEO. Înainte, pentru a fi vizibil pe internet, era suficient să adăugați linkuri și câteva cuvinte-cheie. În prezent, pentru a reuși să vă poziționați site-ul pe prima pagină de rezultate, trebuie să urmați tehnici SEO specifice.

La ce servește analiza site-ului? Este simplu. Datorită ei, a devenit posibil să comunicați cu clienții dumneavoastră într-un mod mai relevant și mai structurat. Cunoscând intențiile vizitatorilor, utilizarea cuvintelor-cheie, datele pe care aceștia dau click etc., este mai ușor să vă imaginați domeniile de interes, obiceiurile și preferințele potențialilor clienți. Măsurarea performanței site-ului web este o provocare zilnică pentru antreprenorul experimentat din dumneavoastră. Dacă vreți ca afacerea să decoleze în era 4.0, Portfolio este cel mai puternic aliat pentru a investi corect timpul și banii! 

Feedback

Trimite
Adresa

Moldova, Chisinau, str.Bulevardul Decebal 56

Telefon
+373 690 501 09
Program de lucru
09:00 - 18:00
Email
none