#2 Content-marketing ineficient
O greșeală teribilă. Conținutul de pe site trebuie permanent actualizat. Produsele inexistente la moment în stoc – dezactivate din vânzare. E imposibil de conceput situația în care un client achită online o sumă considerabilă iar tu nu ai produsul în stoc. Desigur, vei returna banii dar încrederea lui — n-o vei putea întoarce. De asemenea, conținutul auxiliar trebuie la fel, bine actualizat: imagini bine prelucrate, articole și descrieri decente etc.
#1 Lipsa publicității online. Idee n-am ce e SEO!
Știm că publicitatea online costă bani însă site-ul tău nici nu are șanse să devină cunoscut fără publicitate. Deci, nici clienții nu vor apărea la orizont. E o afacere de altă natură. Imaginează-ți că ai deschis un magazin cu produse de înaltă calitate dar — oficiul e amplasat la periferia orașului. Câți clienți vei capta? Probabil nu mai mult de 50/lună. Situația însă e cu mult mai gravă în mediul online. Aici clienții te văd în motoarele de căutare doar dacă ai un site «vizibil» care corespunde cerințelor SEO. O modalitate inteligentă pentru a fi vizibil online este publicitatea contextuală în motoarele de căutare.
Moldova, Chisinau, str.Bulevardul Decebal 56