Știm cum să facem site-uri web
Procesul de dezvoltare
Desigur, soluția depinde în primul rând de experiența dumneavoastră. Dacă sunteți un utilizator încrezător și aveți experiență cu site-urile web și sunteți sigur că veți respecta termenele limită ale proiectului, îl puteți lansa singur.
Calitatile noastre competitive
Dacă sunteți un utilizator încrezător și aveți experiență cu site-urile web și sunteți sigur că veți respecta termenele limită ale proiectului, îl puteți lansa singur. Când este cel mai bun moment pentru a utiliza ajutorul unui specialist? Dacă întâlniți o astfel de tehnologie pentru prima dată, poate dura mult efort. Va fi o cale dificilă, neexplorată, pe care trebuie să o parcurgem de la început până la sfârșit
Avem cea mai strictă selecție de personal. Oameni pasionați de munca lor și au o cantitate imensă de informații.
Avem o politică de flexibilitate față de clienții noștri. Le ascultăm cu atenție părerea și le urmăm clar dorințele.
Metode dovedite de-a lungul anilor, care stau la baza tuturor celor mai mari și mai de succes site-uri.
Cele mai recente metode de creare și promovare a site-urilor care nu sunt disponibile de la companii similare.
Postari de pe blogul nostru
Ai un canal YouTube, o pagină pe VK sau alte rețele sociale, dar sunt puține vizualizări și chiar mai puține aprecieri? Atunci serviciile de promovare vă vor veni în ajutor!
Dar sunt foarte multe pe internet! Și este foarte ușor să divorțezi. Voi oferi mai multe servicii sigure și testate personal.
Să începem!
Nu este ușor să promovezi singur site-urile. Cel mai bine este, desigur, să încredințezi o astfel de muncă unor profesioniști. S-a întâmplat că astăzi site-urile web scriu mai puțin pentru oameni și mai mult pentru roboți.
Robotul de căutare este exact acel consilier și cenzor care indică cum să promovați gratuit un site pe Google și vă poate transmite despre existența proiectului dvs. - o capodopera pentru milioane de oameni care caută informații în Runet. Deci, care este cel mai bun mod de a vă promova site-ul?
Cum să vă creați canalul YouTube? Pentru a vă crea canalul YouTube, aveți nevoie de canalul în sine. Canalul poate fi complet gol. Iată câteva puncte care arată cum să faci canalul popular.
Primul lucru de făcut este să adăugați un antet de canal. Antetul este imaginea de sus a canalului tău. Toți cei care vă vizitează canalul îl vor vedea. Antetul ar trebui să arate tema pe care ați ales-o. De exemplu, dacă ați ales o temă de joc, atunci titlul ar trebui să aibă caractere de jocuri pe computer. Iar dacă te filmezi și pe o cameră web, atunci, de preferință, adaugă portretul tău sau orice altă imagine. Pălăria ar trebui să mulțumească spectatorului și să-l atragă pe canalul tău. Ar trebui să fie expresiv și colorat. Nu este nevoie să o faceți în tonuri de gri. Acest lucru va arăta că încă nu vă oferiți pe deplin timpul și energia. Că „scuipi” pe abonații tăi și nu-ți pasă să păstrezi audiența.
Blogurile, în special cele tinere, ar trebui bine promovate pe internet, astfel încât mulți oameni să vină la tine.
Cum poți promova gratuit un blog de afaceri către un networker?
Există diverse modalități de a crea trafic - acestea includ rețele sociale, diverse motoare de căutare, directoare, forumuri, prietenii cu alți bloggeri, software, servicii.
Apropo, cel mai simplu și gratuit mod de a promova este să comentezi pe alte bloguri pe subiectul tău.
Dacă doriți să vă publicați blogul, parcurgeți articolul și scrieți feedback semnificativ, oferindu-vă părerea, sfaturile sau recomandările.
Dacă ai pe cineva să lase comentarii, ar trebui să mergi la răspunsul la blogul lui și să-l lași pe al tău.
Cu această metodă, este posibil să te împrietenești cu bloggeri, dintre care unii pot deveni partenerii tăi.
Ar trebui să actualizați cu siguranță lista de articole, motoarele de căutare „Yandex”, „Google” iubesc blogurile actualizate frecvent.
Un telefon Android cu drepturi de root activate este vizibil diferit de un smartphone cu setări din fabrică în bine. Unul dintre avantajele unui dispozitiv „piratat” în acest fel este capacitatea de a vizualiza și modifica conținutul fișierelor de sistem.
De ce este nevoie chiar de asta? Editând fișierele cu setările de sistem, puteți scăpa cu ușurință de erorile din activitatea sa (există, totuși, șansa de a crea altele noi, dar aici este deja la fel de norocos), creșteți viteza, eliberați memoria de gunoiul acumulat de-a lungul timpului. .
A trecut ceva timp de când a ars până la scrum Marea Bibliotecă din Alexandria. Cele mai luminate minți ale vremii și-au pus spiritul și înțelepciunea în acele lucrări. Știință, literatură, artă și o întreagă istorie – tot acest progres a ars. Ipotetic… poate am fi fost cu câțiva pași înaintea progresului de astăzi dacă acele lucrări ar fi rămas în viață.
«Internet Archive» — este un proiect online ambițios care dorește să prevină repetarea unui asemenea «colaps informațional». Desigur, în epoca tehnologiilor informaționale este destul de greu să ne imaginăm că cele mai importante progrese ale umanității ar putea… arde. Însă organizația «Internet Archive» chiar vrea să se asigure în acest sens.
Procesul de scriere în sine este greu. Acest proces devine și mai dificil dacă scrii un articol în anumite condiții. Prin urmare, acest articol va discuta despre cum să scrieți un articol interesant și de înaltă calitate „fără apă”.
Trebuie remarcat imediat că un articol „fără apă” se obține doar atunci când autorul are libertate de acțiune. Adică, nu trebuie să se încadreze în 2000-3000 de mii de caractere și să folosească o listă întreagă de cuvinte cheie cu subtitrări. Toate aceste lucruri de optimizare nu fac decât să înrăutățească calitatea articolului și îl fac de neînțeles pentru o persoană. Prin urmare, este foarte dificil să scrii un articol optimizat pentru motorul de căutare care să-i placă cititorului.
Deci, cum scrii un articol „fără apă”?
Trăim vremuri interesante în care nu mai trebuie să așteptăm cu săptămânile o scrisoare. Aceasta ajunge în câteva milisecunde pe poșta noastră de email. În ultimii ani email-ul este din ce în ce mai utilizat pentru a promova interesele companiilor și anume – în Marketing. Totuși, pe departe, nu toți antreprenorii știu cum să utilizeze potențialul serviciilor de Email. În acest articol vom trece în revistă principiile esențiale pentru Email Marketing.
Acest articol este continuarea publicației «Ce înseamnă: un text corect, din punct de vedere SEO». Dacă ați scăpat prima parte, aruncați o privire pe site-ul nostru pentru a cunoaște cele mai importante aspecte pentru un text SEO eficient.
4. Cuvintele cheie (Keywords)
Ei bine, dacă nu știați, în texte trebuie folosite cuvintele cheie pentru ca site-ul dvs. să fie indexat de motoarele de căutare. Imaginați-vă că textul dvs. trebuie să răspundă la o solicitare pe Google a clienților potențiali. Imaginați-vă prin ce cuvinte ar solicita ei produsele/serviciile dvs. și scrieți texte în care aceste expresii să fie prezente. De ex: Cumpără flori online. Într-un articol trebuie să folosiți această expresie. Asta demonstrează că aveți un conținut relevant pentru utilizatori. Dar, atenție! Nu exagerați uzanța cuvintelor cheie. Ele sunt eficiente din punct de vedere SEO, însă dacă sunt prea utilizate textul va deveni susceptibil de Spam. Folosiți maxim de 3 ori cuvintele cheie în cadrul unui text de minimum 2000 simboluri.
Textele – sunt astăzi cea mai bună modalitate de apromova un web-site. Acestea sunt un «capital» esențial pentru orice afacere care dorește să-și afirme o bună prezență online. De altfel, prin texte obținem două lucruri dintr-o lovitură:
— Mai mult trafic pe site datorită motoarelor de căutare;
— Mai mult conținut interesant pentru vizitatori (astfel se mărește durata sesiunilor pe site).
Totuși, merită să rețineți că nu toate textele sunt pe placul Google. Nu e de ajuns doar să scrieți conținut cât mai mult. Un trend foarte important în domeniul web de astăzi este anume «calitatea conținutului». Iar dacă credeți că Google sau alt motor de căutare nu are algoritmi pentru a testa calitatea, atunci greșiți amarnic. În acest articol trecem în revistă principalele aspecte pentru un text corect din punct de vedere SEO.
Promovarea, optimizarea site-ului este un moment complex, consumator de timp, dar foarte interesant și necesar în munca oricărui webmaster. Fiecare începător poate optimiza site-ul pe cont propriu, în funcție de cunoștințele și abilitățile sale. Mai întâi, veniți cu un nume de domeniu pentru a cuceri toate motoarele de căutare cu intenția ta fermă de a reuși. Toate motoarele de căutare sunt foarte pretențioase cu privire la acest prim moment al muncii tale la crearea unui site. Nu veți putea remedia nimic mai târziu, așa că formulăm imediat corect numele numelui de domeniu, apoi formăm nucleul semantic al site-ului, iar apoi facem deja promovare, atragem vizitatori țintă, distribuim publicitate despre site-ul dvs. ca cât mai rezonabil posibil pe platformele de publicitate potrivite. Încercăm să luăm locuri înalte TOP în rezultatele căutării motoarele de căutare și așteptăm rezultatele planificate așteptate. Începătorii sunt întotdeauna norocoși.
Dacă la început internetul avea doar câteva «site-uri» caraghioase la bord, astăzi este o mega-corabie în care «marinarii» concurează între ei pentru a nu fi «aruncați» în oceanul de site-uri necunoscute, uitate și fără vizite. Pentru blog-uri și alte site-uri «for-fun», nu e nici o problemă de viață. Totuși, pentru magazinele online, cursa devine mai dureroasă. Într-un asemenea mediu, trebuie să știi să «supraviețuiești». În acest articol explicăm 5 greșeli fatale pe care să le eviți categoric în cazul în care ai sau dorești să dezvoltați o afacere online.
#5 «Las` că designul e ok. Sunt mai importante produsele și serviciile»
Categoric – nu! Designul este mai bine de 80% din succesul tău online. Reține această cifră. În cazul în care designul arată jalnic, nimeni nu va comanda produse sau servicii «de înaltă calitate». De ce? Din simplul fapt că aspectul site-ului ar putea spune că «nu prea pare» să ai produse/servicii calitative. O simplă «impresie» negativă îți poate tăia câteva mii de vânzări. Site-ul trebuie dintr-o privire să reflecte ceea ce comercializezi și să atragă pasiunea clienților potențiali pentru produsele tale.
#4 Absența unui profil clar despre clienții potențiali
De altfel, e o regulă de aur din marketingul practic și care se aplică și în mediul online. Întreabă-te: cine sunt proprii tăi clienți. Conturează-le profilul, încearcă să înțelegi cu ce se ocupă acești oameni, care sunt preferințele lor și ce stil de viață au. Indentifică-te cu ei și gândește-te care sunt dilemele lor principale referitor la tipul de produse pe care le comercializezi. Cu cât mai clar și coerent arată profilul unui client, cu atât mai eficientă va fi publicitatea pe care o realizezi asupra sa.
#3 Absența instrumentelor de marketing pe site
Ne referim la anumite «șmecherii» interne ale site-ului care au potențialul să influențeze vizitatorul să realizeze o comandă (sau mai multe comenzi simultane). Printre cele mai importante sunt: formular de newsletter, adăugarea structurii «cu acest produs cumpărați și …», modulul unui chat static pe site etc. Evident nu e o «mare greșeală» dacă nu le ai dar reține că o mică fereastră de chat îți permite să comunici și să captezi imediat un client potențial.
Mediul online a motivat o mulțime de oameni de afaceri să investească în diverse proiecte și ulterior să «culeagă roade» de milioane din urma lor. Totuși, mai puțin este cunoscut faptul că mediul web ne permite să scăpăm de vechile metode de management a unei companii. Birocrația excesivă, productivitatea slabă a angajaților, lipsa de motivație și absența unei imagini clare despre finanțe – sunt probleme, care pot fi lăsate în trecut cu ajutorul sistemului ERP.
Cu ajutorul nostru, o echipă profesionistă va face toată munca în cel mai scurt timp. În plus, dacă aveți nevoie de personalizare suplimentară, dezvoltatorii noștri o vor face pentru dvs. În termen de 30 de ore incluse în program.
Moldova, Chisinau, str.Bulevardul Decebal 56
Pentru a obține un site bun și de lucru, trebuie să lucrați prin următoarele puncte:
– instalare;
– descărcarea conținutului (texte, imagini, logo, bloguri, articole);
– informații de contact, formular, setare hartă;
– protecția site-ului;
– optimizarea motorului de căutare (SEO);
configurație generală (funcționalitate, parametri de stocare);
Introducerea unor instrumente suplimentare (pentru statistici și dezvoltarea ulterioară).
Puteți să-l utilizați ca o listă de plecare și asigurați-vă că acoperă toate aceste aspecte. Dacă aveți îndoieli, este mai bine să luați în considerare angajarea unui studio.